Problematika PPC kampaní

Potřebujete pomoci s PPC reklamou?

Co je PPC reklama? Pojďme si říci její význam a uplatnění v praxi. PPC neboli zkratka Pay per click je reklama, která se neplatí za zobrazení, ale až v momentě kdy návštěvník klikne na odkaz. Mezi nejznámější PPC systémy u nás patří na Googlu reklama Ad Words a na Seznamu reklama Sklik.

PPC reklama a webová studia v Praze

Co je PPC reklama? Pojďme si říci její význam a uplatnění v praxi. PPC neboli zkratka Pay per click je reklama, která se neplatí za zobrazení, ale až v momentě kdy návštěvník klikne na odkaz. Mezi nejznámější PPC reklamy ( systémy )  u nás patří na Googlu reklama Ad Words a na Seznamu reklama Sklik.


Ptáte se kde se vlastně tyto inzeráty zobrazují? Dejte si do vyhledávače nějaké konkurenční slovní spojení. Třeba „Tvorba webových stránek Praha“. Vyhledávač Vám zobrazí nejprve 3 placené výsledky a potom až výsledky z přirozeného vyhledávání. Dále si jistě všimnete odkazů po pravé straně. Ano právě tyto 3 první placené výsledky a výsledky na pravé straně je zobrazení PPC reklamy.

Výhoda PPC reklamy oproti přirozeným výsledkům vyhledáváníje zřetelná na první pohled. PPC reklama se nám zobrazuje na daná klíčová slova slovaprakticky okamžitě po spuštění PPC kampaně. Máme okamžitý feedback odnávštěvníků. Velmi jednoduše díky PPC systémům se dá zjistit, že zákazník přišel na dané klíčové spojení a dokonce i provedl konverzi, což je v případě např. nějakého eshopu nákup zboží. Cena za proklik za dané klíčové slovo se dá v kampani nastavit. Pokud je míra konkurence veliká je třeba dát vyšší částku, aby se inzerát zobrazil. Při velké konkurenci nabízených služeb by trvalo dlouhé měsíce než bychom se umístili ve vrchních pozicích v přirozeném vyhledávání. Proto jsou PPC reklamy efektivní a stále více populární.

Pokud tedy máme firmu nebo nabízíme nějaké služby nebo produkty, jak docílit toho, abychom PPC kampaň správně zprovoznili a nastavili?
Nejprve je třeba založit si účet u Googlu pokud chceme dělat reklamu Ad Words nebo účet na Seznamu v případě PPC Skliku. V PPC kampani se provádí velmi mnoho nastavení, to vše proto, aby inzerenti byli co nejvíce schopni cílit na svou potencionální skupinu zákazníků. Pokud s kampaněmi nemáte vůbec žádné zkušenosti doporučujeme svěřit správu PPC kampaní profesionálním webovým agenturám, kteří vědí co dělají. Může se snadno stát, že pokud kampaně nastavuje nezkušený uživatel, udělá více škody než užitku. Ve výsledku utratí spoustu peněz a nezíská žádné zakázky.

Zbývá tedy poslední otázka. Jak vybrat správné webové studio? I toto může být nesnadný úkol. Na trhu v České Republice je spousta firem nabízející správu PPC kampaní. Ceny za správu kampaní jsou velmi odlišné. Někdo si účtuje cenu paušálně někdo zase za % z počtu prokliků. Všeobecná rada zní. Trvejte na tom, aby jste měli do účtů kampaní přístup. Pokud někdo řekne, že přístupy Vám z jakýchkoliv důvodů nechce dát, běžte rovnou pryč. Zpravidla většinou by kampaně měli být účtovány paušálně, měsíčně řádově mezi 3-6000 Kč za správu + sumu okolo 5000Kč za prvotní nastavení kampaně. Uvedené ceny však jsou pouze orientační.

 

 

Zadavatel tipu, rady, nabídky:

web:   http://www.webnolimit.cz/internetovy-marketing/
email:   info@webnolimit.cz
telefon:   604111032

Žádné komentáře zatím.

Okomentovat