Postup realizace SEO v projektu JAK DĚLAT SEO svépomocí

Popis procesu výroby SEO, jak optimalizovat web pro vyhledávače v deseti krocích

Zde se můžete seznámit se stručným obsahem základního procesu výroby SEO. Určitě jste si všimli, že se v jednotlivých krocích prolíná výroba SEO a výroba webu. Není to chyba, v praxi tomu tak zkutečně je. Pokud od sebe výrobu webu a výrobu SEO oddělíte, dosáhnete v optimalizaci webu pro vyhledávače daleko horší výsledky a někdy bude potřeba části webu přepracovat.

JAK DĚLAT SEO vlastními silami v 10 krocích

1. Jak udělat kvalitní plán výroby webu a jeho SEO?

Asi není nutné nikoho přesvědčovat, že plánování je důležité ve všech oblastech a není tomu jinak ani u budování webu a realizaci jeho optimalizace pro vyhledávače /SEO/.

2. Jak stanovit klíčová slova pro web?

Když začínáte vyrábět web, začněte vždy stanovením klíčových slov a slovních spojení, ta jsou na řadě jako první. Klíčová slova a slovní spojení určujeme pro hlavní stránku a všechny ostatní stránky webu.

3. Jak provést analýzu konkurence vašeho webu?

Jednoznačně mohu říci, že není. Dobré a detailní prozkoumání – zanalyzování konkurence vašeho vám ušetří spoustu další práce a také se vyhnete pozdějšímu zklamání z dosahovaných výsledků.

4. Jak udělat informační architekturu webu?

V praxi to znamená vytvořit detailní schéma webu, který hodláme vytvořit. Do schéma zde zahrneme všechny předpokládané stránky webu včetně jejich názvů, stručného obsahu a znázorníme rovněž vazby mezi nimi, tj. odkud kam povedou odkazy a jak se budou jmenovat.

5. Jak Optimalizovat vnitřní faktory webu?

Proveďte optimalizaci a nastavení všech vnitřních faktorů webu na každé stránce webu. Žádný faktor nevynechávejte, i když pseudo odborníci na SEO tvrdí, že některé faktory je možná vynechat.

6. Jak Optimalizovat obsahu webu?

Kvalitně provedená optimalizace obsahu webu vám dá dobrý předpoklad k jeho zviditelnění na internetu, umožní jeho rychlé načítání a velmi usnadní použitelnost webu. Optimalizace obsahu webu je dalším důležitým krokem v procesu realizace SEO a jeho optimalizace pro vyhledávače. Optimalizace obsahu webu nezahrnuje jen opravy gramatických chyb, ale jejím  obsahem je především naplnění parametrů jednotlivých stránek webu.

7. Jak optimalizovat vnějších faktory webu?

Ať máte web kvalitně proveden a vnitřně optimalizován, přesto je potřeba věnovat značnou pozornost optimalizaci vnějších faktorů webu, neboť ty zajisti to zviditelnění webu na internetu a jeho propojení s internetovou pavučinou /sítí/.

8. Jak budovat odkazy?

Každý, kdo to myslí se svým webem vážně, musí v určité etapě výroby SEO řešit budovaní odkazů. To znamená vytvořit odkazový mix, který dodá webu sílu, zapojí jej do sítě internetu a bude se účinně podílet na kvalitním umístění webu ve vyhledávačích. Kvalitní odkazový profil je přímo nezbytný pro stabilitu webu, jak z hlediska jeho zviditelnění, tak i z hlediska stability jeho zobrazování ve výsledcích hledání všech vyhledávačů.

9. Jak analyzovat web a jeho SEO?

Analýzu vlastního webu i jeho SEO je nutné dělat proto, abychom mohli web průběžně hodnotit a získané závěry pak použít pro další optimalizaci a vylepšení webu. Uvedená zásada platí i pro SEO webu. Analýzu weby je potřeba provádět pravidelně ve stanovených intervalech. Délka časových intervalů provádění analýzy webu závisí na mnoha faktorech. Mezi hlavní faktory ovlivňující interval provádění analýzy patří síla a dynamika konkurence, téma webu, typ internetového díla, množství času, které jste ochotni webu a vlastní analýze věnovat.

10. Jak aktualizovat web a upravovat jeho SEO?

Jak již bylo řečeno získané závěry z analýzy webu je nutné zapracovat do webu a provést jeho aktualizaci. Pro tohle existuje cela řada důvodů, mezi hlavní patří především činnost konkurence, změna obsahu webu a změny ve vyhledávačích. Obdobně to platí i pro závěry, které byly vytvořeny na základě analýzy SEO. Jen jednotlivé faktory budou odlišné.

Zadavatel tipu, rady, nabídky:

web:   http://jak-delat-seo.cz/proces-seo/
email:   info@jak-delat-seo.cz
telefon:   603 259 460

Žádné komentáře zatím.

Okomentovat