Proč analyzovat konkurenci webu – není to ztracený čas?
Jednoznačně je možné říci, že není. Detailní prozkoumání a analyzování konkurence vašeho webu, vám ušetří spoustu další práce a také se vyhnete pozdějšímu zklamání z dosahovaných výsledků. Tato analýza konkurence vám dokáže ušetřit i nemalé finanční prostředky, zejména pak při následných a neplánovaných úpravách vašeho nově vyrobeného webu.rn

Proč analyzovat konkurenci – není to ztracený čas?
Kde je vaše konkurence?
Při analýze konkurence je potřebné se držet následujícího postupu:
- Změřit parametry konkurenčních webů, klíčová slova, případně i pro vedlejší
- klíčová slova ve vyhledávači SEZNAM.CZ
- Změřit parametry konkurenčních webů pro hlavní klíčová slova, případně i pro vedlejší klíčová slova ve vyhledávači GOOGLE.CZ
- U konkurenčních webů je potřeba zjistit především tvz. sílu webu /PAGE-rank,
- S-rank, technický stav webů, popularitu jejich URL a počet zaindexovaných stran
- Zvlášť je potřeba se zaměřit na odkazový profil konkurenčního webu / celkový počet externích odkazů, počet domén odkazujících na web, zapojení sociálních sítí a mnoho dalšího/
- Zjištěné informace pak porovnejte s informacemi o vlastním webu a zjistíte co je potřeba udělat, aby se Váš web dostal mezi prvních 10 webů ve vyhledávači.
Jak se zjištěnými daty naložit?
Zadavatel tipu, rady, nabídky: