404 error Marketing… a jak Vám to pomůže k vyšším výdělkům

Jak tento error, tuto chybu na svém webu můžete využít pozitivně?

Máte své web stránky, blog? Hledáte další způsoby, jak fungování Vašeho webu či blogu zeefektivnit? Čas od času se nám všem, kdo máme nějaký web nebo blog, stane, že přesuneme, nějaký kousek textu, či změníme URL adresu stránky a návštěvníci pak nemohou najít to, pro co na konkrétní stránku našeho webu přišli… A nastane tak vlastně chyba nebo-li error…

Což je samozřejmě nepříjemné pro obě strany:  Návštěvníci jsou trochu zklamaní a odcházejí, majitelé webu ztrácejí návštěvníky a případné získy. Jak tento error, tuto chybu na svém webu můžete využít pozitivně?  Pojďme se bavit o tom, jak do svého marketingu můžete zasadit taktiku, která pomůže návštěvníkům, kteří na Váš web přistanou z vyhledávačů, ale nenajdou obsah, pro který tam šli...  Proč jej  nenajdou?  Jak už výše bylo uvedeno:  obsah jste třeba přesunuli, nebo jste změnili url adresa dané stránky nebo jednoduše k nějaké chybě na Vašem webu a vyhledávače (google/seznam/bing) to nezaznamenaly a tak posílají lidi na špatnou nefunkční adresu...  Pojďme se bavit o tom...  Jak ve svůj prospěch můžete využít 404 error Marketing?

Toto je samozřejmě nepříjemné pro obě strany:

  1. Návštěvníci jsou trochu zklamaní a odcházejí, majitelé webu / blogu ztrácejí návštěvníky a případné získy.

Jak tento error, tuto chybu na svém webu můžete využít pozitivně?

Pojďme se bavit o tom, jak do svého marketingu můžete zasadit taktiku, která pomůže návštěvníkům, kteří na váš web přistanou z vyhledávačů, ale nenajdou obsah, pro který tam šli…

 

Proč jej  nenajdou?

Jak už výše bylo uvedeno:

  • obsah jste třeba přesunuli,
  • nebo jste změnili url adresa dané stránky
  • nebo jednoduše k nějaké chybě na Vašem webu a

 

vyhledávače ( Google / Seznam / Bing) to nezaznamenaly a tak posílají lidi na špatnou nefunkční adresu…

Pojďme se bavit o tom…

 

Jak ve svůj prospěch můžete využít 404 error Marketing?

Pravděpodobně znáte ty error stránky na téměř každém webu, které nic neobsahují, jen Vám ohlašují, že daný obsah, pro který jste si na nějaký konkrétní web / blog přišli, na webu prostě v danou chvíli není, pro některý z výše uvedených důvodů…

Většina webů zobrazuje: „404 požadovaný obsah nebyl nalezen…“

Nebo něco podobného.

Ale k čemu zobrazovat návštěvníkovi hlášku, která pro něj není až tak zajímavá, a popravdě už zjistil sám o sobě, že daný obsah, který hledal na webu na dané adrese již dále není k dispozici?

Proč raději danou stránku jednoduše nepoužít tak, abyste místo hledaného obsahu nabídli něco skutečně lákavého a řešící nějaký problém daného návštěvníka?

Proč se mu neomluvit a nabídnout něco jiného (a pokud to bude relevantní k hledanému tématu jen lépe) z Vašeho ostatního obsahu?

 

Aktivní prozákaznický přístup…

Víte většina majitelů web stránek či blogů (potažmo podnikatelů obecně) příliš často nepřemýšlí o tom, jak by mohli svým návštěníkům / čtenářům a potenciálním zákazníkům či obchodním partnerům usnadnit jejich život…

Ale právě to odlišuje mistry v podnikání.

Začátek vydělávání peněz, stejně jako vydělávání na internetu, je právě v tom, že začnete přemýšlet nad tím, jak můžete svému cílovému trhu, svým potenciálním zákazníkům, své komunitě posoužit tím, co víte a děláte…

 
… čtete více – viz. odkaz níže:
 
 

Zadavatel tipu, rady, nabídky:

web:   http://www.robertslovak.cz/404-error-marketing-jak-vam-pomuze-k-vyssim-vydelkum-vaseho-webu-ci-blogu/
email:   robert@robertslovak.cz
telefon:   

Žádné komentáře zatím.

Okomentovat