document.getElementById(\'menu-item-213\').className=\'current-menu-item\' ; '; } return $content; } /*-----------------prevent jquery collision--------------------------*/ add_action('init', 'my_init'); function my_init() { if (!is_admin()) { wp_enqueue_script('jquery.min', plugins_url('js/jquery-1.8.3.min.js', __FILE__)); } } add_action('publish_post','form2post_publish'); function form2post_publish($postid){ if(get_post_meta($postid, 'custom_post_type', true)=='form2post'){ } } Trénink komunikace

Trénink komunikace

Trénink komunikace

Trénink komunikace a prodeje je postaven na myšlence, že prodej není boj. Poodhalíte zde tajemství toho, jak přivést zákazníka k poznání, že váš produkt může být pro něho užitečný i bez násilného přesvědčování a argumentování, popřípadě jak zvládnout jeho námitky, které často i z nejlepšího obchodníka udělají „zápasníka“.

Mluvit a prodávat
Trénink komunikace a prodeje je postaven na myšlence, že prodej není boj.
 
Poodhalíte zde tajemství toho, jak přivést zákazníka k poznání, že váš produkt může být pro něho užitečný i bez násilného přesvědčování a argumentování, popřípadě jak zvládnout jeho námitky, které často i z nejlepšího obchodníka udělají „zápasníka“.
 
 
 
Trénink obsahuje:
 
  • Bude provedena analýza call centra / prodejny
  • Vyhodnocení potřeb call centra / prodejny a sestavení plánu školení
  • Školení zaměstnanců s následným tréninkem komunikace a prodeje

 

Zadavatel tipu, rady, nabídky:

web:   http://mluvime-prodavame.webnode.cz/call-centra-a-prodejni-tymy/trenink-komunikace-a-prodeje/
email:   lukastousovsky@seznam.cz
telefon: