Trénink komunikace
Trénink komunikace a prodeje je postaven na myšlence, že prodej není boj. Poodhalíte zde tajemství toho, jak přivést zákazníka k poznání, že váš produkt může být pro něho užitečný i bez násilného přesvědčování a argumentování, popřípadě jak zvládnout jeho námitky, které často i z nejlepšího obchodníka udělají „zápasníka“.
Trénink komunikace a prodeje je postaven na myšlence, že prodej není boj.
Poodhalíte zde tajemství toho, jak přivést zákazníka k poznání, že váš produkt může být pro něho užitečný i bez násilného přesvědčování a argumentování, popřípadě jak zvládnout jeho námitky, které často i z nejlepšího obchodníka udělají „zápasníka“.
Trénink obsahuje:
- Bude provedena analýza call centra / prodejny
- Vyhodnocení potřeb call centra / prodejny a sestavení plánu školení
- Školení zaměstnanců s následným tréninkem komunikace a prodeje
Zadavatel tipu, rady, nabídky:
email: lukastousovsky@seznam.cz
telefon: